CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 10, 2009

shampoo....conditioner????

fuyooo arini 1 ari xde klas...giler laaa....duduk aje kat umah..membesarkan pe yg ada..hahaha..boring????xde la jgk...lapar????xde la jgk......yoiyoiyoi....
actually ngah bengang nih...smlm shopping tp x perasan yg aku salah beli barang...tgok murah main hambekkkk je...aku nak beli shampoo sebenonye tp pg beli conditioner.botol besar lak 2...hai 1 bentuk pembaziran tol laaaa...x pasal2 lak sok kn pg beli shampoo lakkk...hokaloo...btol kata mak aku..'hang ni kakak klu wat apa2 gopohhhhh mcm ayah hang'...erkkk..x pasal2 bapak aku kene gak...2 la mak aku..klu nk bg, memang dia pukul rata...sume kene...padahal yg bersalah sorang je..naseb le ktrg da paham.n bile die bebel, ktrg wat muke toyerrrr je..hahaha..makkkk..jgn marah aaa..hihi

0 comments: