CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 11, 2009

Dia....

aku x taw mcmne aku nk start entry kali nih...
tp aku taw mcmne nk end the story...
endingnye...untuk pertama kalinyeee air mata aku jatuh jugak d depan dia...
da lama aku tahan n mmg selama ini aku simpan...
suka duka aku simpan dlm hati..
dia x pernah tahu...
tp mlm ni aku da x dpt nk bendung lg...
esok, dia akn pergi..
tp aku rs sayunyeee...
ketika sdg bermaaf2an td, gugur jua air mataku...
betapa sayu and pilunye hati aku...
xde pe yg aku berikan sbgai tanda kenangan..
hanya pesan agar dia jaga diri, jaga kesihatan, hidup baik2 d tempat org dan kalau bole jgn lupakan aku kat sini....
walaupun hati aku selalu terguris kerana dia...
tp dia jgk yg m'datangkan kebahagiaan dlm hati aku....
moga dia di kurniakan wanita yg lebih baik dari aku utk membahagiakan dia selamanya...

3 comments:

azlishukri said...

yang penting DIA tu akan bahagia..

Anonymous said...

Sesungguhnya, yang pergi tidak hilang selamanya kerana yang bakal mengganti mungkin lebih baik dari sebelumnya. terimalah qada' & qadar dari Allah dengan sebulat hati. Insyallah, orang2 yang sabar akan mendapat ganjaran dariNya suatu hari nanti..:)

haliarn said...

thanks Mohd Azli Shukri and smone yg sudi komen....insyaAllah..itulah yg di harapkan dan sentiasa percayakan itu...