CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 9, 2009

makan lggggg...

Mlm td aku n miza wat McD delivery...gila btol...rs bersalah la plak.tp mlm td mmg kebulur tahap gaban la..mn xnyer...blk dr kg smlm mkn megi je...haaaa..sesuai la ngan perangai malas nk msk 2 kan..heheh...arini papa ajak mkn domino's...belanje aku n miza...ntah pe la mimpi dia 2..actually since last week dia ajak.tp aku je yg slalu x available..bzzzzz memanjang..heheh...bz watpe je pun...merayap kot.heheh....mlm td da plan ngan miza pg Midvel.tekak ni tb2 je rs nk mkn 'tako' yg sedap 2.hihi...pastu aku ingat nk shopping le cket...duit xde tp klu shopping de duit plak kan..hehe..2 la kaedahnye...tp bila bukak mata je hujannnnn...nk mengeram lama2 atas tilam se mcm xde feel da.mlm td kul 11.30pm aku da sampai Manchester...haha...da titon la (bak kata Aiman anak buah aku)...mula2 plan mcm tertunda utk next day je tp tb2 lak papa ym kan...so harus la aku bersiap n pg....so skg aku kn bingkas bangun n menyiapkan diri...naseb baik ler da mandi awal2 td kan.klu x liat gak nak msuk bilik air 2...da mcm kambeng takut ayaqqqq..hahah

0 comments: