CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 22, 2009

di kala pagi ini....

da lama aku x mcmni...kuar n blk lewat mlm...actually something was changed me to b that way...man...that is d answer..it was so yesterday to talk about him...xpelaaaaa...at least aku berubah cket jd pompuan yg semenggah cket perangainye kan..hehe...dulu la kan klu nk cite, kul 3 4 pg aku kat luar lg..aku bkn kaki clubbing, layan liveband ke, dok melepak tepi2 jln ke..so don't ever thing aku kat club2 or tempat2 yg sewaktu ngan nyer la kan...that's totally wrong for u to describe about me...kat mn aku pg...senang je klu nk cari...mamak..dulu mn mamak je aku x pg..bukan watpe pun...dok berborak, gelak2 n buang masa mcm 2 je...1 lg yg aku slalu buat is to b on d road..pusing2...boring pusing s.alam pusing KL plak...begitu lah rutin ku..harus la aku master jln2 s.alam n KL 2 x abes menuntut lg la..heheh...tp semenjak 2 ni la kan, rutin aku da berubah..masa aku byk abes kat umah je...aku menghidapi 1 perasaan yg amat boring nk kuar umah..nothing outside there...sampai mcm 2 skali...gara2 aku da jumpa somebody and hope to spend all the times to b with him...but the plane crush on the air...cite we ol x panjang...tp sebab da terbiasa, aku pun tetap mcmni...so mlm ni..aku da start hang out kembali...arap2 aku x kembali mcm dulu la...actually aku mcmni pun da ok byk da....maybe usia da bertambah, aku da ble berfikir n menolak byk benda x berfaedah....oxoxoxo....

petang td dgn rasminya aku da delete account tagged aku...so..no more tagged n aku da x exist kat tagged tu...sebab pe aku delete account tagged aku?..byk sebabnye n yg aku bole bgitw sini is aku da mls nk buang masa ngan tagged tu...aku makin leka ngan tagged tu n byk benda terabai...syg 2 memang la syg..gambar, lagu n ramai la gak kawan aku dlm 2 tp virtual je la...de la 2 3 org member tagged yg aku syg mcm Mr Danish, Fiz n Amer...tp aku da leave msg kat deorang....hopefully our relation will continue la kan...n baru td Danish contact aku tnye nape delete n ajak aku tgok bola...tp sbb da letih, so aku tolak..xpe la...esok2 de lg kan..hehe...untuk Fiz...nenek akan tetap slalu rindu kat Fiz...huhu

4 comments:

wiseman said...

erm..erm...culture shock?....berubah..!..jadi manusia berprinsip...
be positif!
be hepi!

haliarn said...

2 la...sometimes 2 leka ngan perkara yg x sepatutnye kan...huhu...

Chilabaey's Spot 2 said...

Teruskan kehidupan dgn belajar dr kesilapan yg lepas.... tapi jgn terlalu ikut perasaan... nanti makan diri.... makan roti takpe.... :)

haliarn said...

Chilabaey's spot: 2 la.learn from mistake tu yg paling bagus..hehe..mkn roti ye...