CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 8, 2009

sebab aku suke nk taw je...

duduk sj kat umah actually de gak faedahnye...mcm aku suke membaca blog org..aku suke nk taw pe org buat...aku suke nk taw pe org rasa....aku suke nk taw ape org pikir.....aku suke nak taw pe org lalui...daripada cerita2 org lain, aku rs tenang coz at least i know sm1 else facing life journey even harder and even beautiful than me....begitulah aku melalui awal tahun 2009...x banyak yg bole aku cerita lg...segalanya samar2 lg...
suke aku nak nyatakan di sini yg aku suke sgt follow these 2 blogs..'Alkisah' and 'Suara Hati Seorang Lelaki'.....ntah la...aku nmpak kematangan mereka melalui penulisan....tapi aku ni silence follower je....sebab 'aku suke nak taw je'....maybe by next2 reading, aku akan jupe lebey byk lg favorite blog kan...
kadang2 teringin gak nak jupe fish and anak jawa 2..mesti best kan...haha...berangan bole lerrrr.....
siang td dlm kul 1 aku sampai KL dr kg (Jengka 20).arini kan ari ahad, aku bole terlupe n aku juz ingat bl da dlm bas n bas da sampai Pekeliling...alahaiii...abes la sesak bas, penuh la monorail....klu penuh ngan local xpe, nih ngan bangla, indon, myanmar and ntah ape2 lg la org asing yg datang kat M'sia nih yg pasti xde manner yg betol...mn xnye...org dduk atas seat, diorang bedal dduk atas lantai. pastu klu bau 2...subhanallah..dulu kot ye gak aku nk jaga ati org, aku sedut gak le bau yg...aku pun xtaw nak ckp 2 kan...skg nih, aku tutup je idung klu busuk.biar le org yg berbau 2 taw yg dia 2 busuk...bukan nk menghina tp bau 2 memudartkan kepala aku...harus la aku pening2 lalat pas turun bas...yg aku nak cite ni is, nape la bas U80 yg m'jd rebutan student2 UiTM ni skg da berubah lak stop point dier...
kat brickfield plak daaaa....arini aku mcm org gile pun de kot..jap cross ke sn jap cross ke sini...pakcik 2 la salah..baru je nk melangkah pakcik 2 lak kata 'ni yg nak ke KL je...S.Alam bla sn'...hok alo..x pasal2 aku kn ke seberang sn semula...actually aku x suke tunggu bas situ..byk sgt aura2 negativenye..dalam bahasa yg lebey clear, byk sgt mata2 memerhatikan aku...x suke, x suke...bukan le lawa sgt tp agak mengiurkan la..hakahakahak.dlm beberapa minit je maka bas pun sampai...da bole expect da...memang xde seat la tuk aku...dengan itu comel la aku berdiri d tgh2 perut bas 2...tp muke aku begitu garang bkn pe, takot kn buli ngan diorang 2...diorng ni klu da jupe geng...adoiii, betapalah samsengnyeeer..d sebalik muka aku yg garang 2, actually hatiku kecut...kecut lerrr tgok mata2 yg memerhatikan aku...da mcm bogel lak d tgh2 2...aduzzzzz....klu bas penuh leh gak aku nyorok2 kan..nih bas lapanggggg je...
tp aku berjaya gak la mengharungi perjalanan dgn berbagai2 pemikiran negative dlm kepala aku nih...huhu....sampai je umah, konon nk ajak afiq pg mkn sizzling kat Tesco...aku da siap make up then tb2 msg kata x jd..hadoiiii...hangin la makcik nih...meluat sungguh aku..last2 mkn megi...pakcik 2 plak asyik keje...kejeeee..keje lg...naseb lerrrr....
actually this entry after aku rs blog aku semakin usangggg...semenjak 2 ni mood xde nk update blog...membaca bloggggggg je....ntah la pasal pe...ni nk start blk la nih.....huhu..




4 comments:

miss langsat said...

aku setuju ngan ko..da la bau cam haram..pastu mata cam sial lak..diorg ni krg ajar...sbb xde pmpuan sanggup tadah kat diorg..tu yg pantang tgk pmpuan tu..kalau tgk je xpe..ni siap boleh bt sexual hrsment lak kan..raba la hape la...main aim nk puaskan nafsu sendiri...sbb kalau dia xbuat bile lg dia nak dpt kan...sampai bila harus kite menempuhi naseb begini ya????

haliarn said...

haha...ganaz nye dak nih...sampi bila??sampai de kete seniri la.x pyh nek bas daaa...sabo je ler

eye said...

amboi budak myz tu mcm x puas hati sgt..mesti dh ada pengalaman la tu..

haliarn said...

gitu lah ceritanye..dia 2 antara mangsa keadaan ler...huhu..