CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 19, 2009

hahhhh...da brp ari aku bzzzz je..xde ms nk wat benda yg aku suke..hehe..yo la 2...actually last week aku and memember pg wat assigment kat Taman Negara Pahang..assignment kerrr...da sampai sn xde maknanye wat assignment...enjoy sudaaaa..hhahaah..tp mmg best la kat sn..sampai arini aku teringat2 lg tempat 2..huhu...hatiku Tertinggal Di Taman Negara..hehhh..da mcm tajuk lagu la plak yeh...hehe....

ni la antara brg2 aku nk bwk pg sn....mlm 2 sampai kul 1 2 pg gak la aku packing all the stuff...memang aku mls gila bab2 ni...(de yg sensored tu wat x taw je laaaah)..kuikuikui


Nampak x muka yg menakutkan 2...huhu..da mcm shrek..(pakai masker kale hijau..heheh)

bas kul 8.45am...skg kul 8am...sempat lg bekpes..heheh...(venue:Restaurant Bahagia...emmm bahagianyeeee)


on the way to station bas section 17, benti jap pose..hihi


'Haiii'..hehe...ni dlm bas SE EXPRESS..on the way pg Jerantut....Jerantutttt we are coming...hahahahhhhh

tido ZZZZZZ........mangantokkkk


haaa...ni kat stesen bas Jerantut...ni da pas lunch ni..masing2 da segar kembali n menanti bas ke Taman Negara Pahang..yeyyy

bila da sampai n bila da boring...sume org nk p terjun sungai..ahaha...best giler ah..yg paling depan baju merah 2 la abg yg mnguruskan package we ol..boy namanye..boy???ehek2...

tp nk kn nek bot lu...goyang2...nerves aku..ahaha




before aku terlupe...ni slh sorang guide ktrg..abg khairel...masuk air lol..hahah
muke sume puas pas mandi sungai..sume bekubang ngalahkan kobau..hahaha..tp dlm byk2 activities...part paling best is the last day la...ktrg pg Lata Berkoh...mmg syok giler...tgok r pic bwh ni...tp di advise kan yg pandai berenang je ble terjun..aku?????hehe x confident...so aku tgok org terjun je laaa.huhuuu


go shahir go!!!


ni Nad...comel je dia swimming...mcm anjing berenang..hahaha...



puas la 3 ari kat sn...so before berangkat pulangggg, mari snap dulu for kenangan.huhu...berat hati nk tinggalkan tempat 2...rs mcm da sebati.huhu...sob sob..sedey la plak kan.

yg sebelah aku 2 (t-shirt dark green 2)..2 la Anas, tour guide ktrg...dia memang masok air n ktrg pun da sememangnye masok air..huhu..pe pun ko mmg best la anas..sehingga bertemu lg...eheh....



nak nek bas daaaa blk s.alam...huhuhu..xmo xmo...


lompatttt..horeyyy.....babay...eheh





2 comments:

Chilabaey's Spot 2 said...

Seronok nye ke taman negara.... takde peluang lagilah nak ke sana... ada apa cadangan yg mudah untuk sampai ke sana atau ikut pakej perlancongan..??? cerita lah lagi apa yg ada di sana.. untuk lepak yg simple2 je....

haliarn said...

ikut pakej lg senang...klu nk pg bgtaw sy..sy ble tlg arrange...sn mmg best..rs tenang je..ble camping or stay kat resort..camping lg best la..