CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 11, 2009

HALI ARNIDA yer.......

gud morninggg....awal aku bgun arini kan.hehe..actually skg ni mmg mcmni la aku bgun..ok la pd last time yg stok2 bgun dkat2 kul 12pm 2..huhu..xble buat bini la klu rupe 2 selamanyerrr..hahhhah....ntah la mybe sbb da terbiasa kot cuti ari2 kul 4-5am da bgun pg keje kan...mcm 2 la klu keje ngan outside catering..

sani,sani..jantungku berdebar tiap ku ingat padamu....lalala...at the momment aku ngah melayan lagu 'Cinta pertama' dr Bunga Citra Lestari.....mmg aku suka gila lagu nih...aku suka kan melodi dia....lirik 2 mmg x kena pun ngan aku...tp klu nama Sani 2 d tukar jd Hamid ke, Riz ke, Danish ke maybe lg afdallll gitu..hahah...pg2 lg da nk melayan perasaan kan..gitu la kaedahnyerrrr...

ym aku skg nih slalu la dak2 nih dpt baca ayat2 jiwang yg aku quote..padahal 2 sume lirik lagu..akekeke....maybe skg ngah mood bahagier...2 yg terjiwang plak kan....mari ler sm2 kt tgok bp lama aku bole bertahan dgn 'mood' 2....da lama x mcmni...rs mcm byk lak x kena kan....ye lerr...da setahun lebeh aku lone ranger...skg tb2 lak da sm cam bdk2 umah aku kan...(cehhh,pandai ko menapis statement yer HALI ARNIDA yer)...tp ada pun mcm xde jer....aku tetap ngan close ngan kwn2 sejenis dia..siap bertambah2 lg...tahan je la perasaan 2 pakcikkkk..mmg aku mcmni..awal lg aku da bgitaw aku mcmni n persetujuan tlh tercapai....klu x ble terima aku seadernyeee, nak wat mcmne kan..

org pompuan nih mempunyai sekeping hati yg sensitive..mudah tersentuh and mudah bergolak walaupun untuk perkara2 sekecil hama....ianya d datangkan bersama pakej air mata dan itu la yg membuatkan wanita istimewa...aku bersyukur menjadi wanita yg bernama HALI ARNIDA....

Kau x sempat tanyakan aku..cintakah aku padamu....tiap kali...aku berlutut...aku berdoa...suatu saat kau bisa cinta padaku...tiap kali...aku memanggil...di dlm hati...mana sani..mana saniku....huuuuuu...layan je lerrr...


0 comments: