CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 9, 2009

midval....

seperti yg d war2 kan bakal berlaku sudahhh berlaku...aku miza n papa pg ke midval...ktrg mkn Domino's...order for 4 tp ktrg 3 nyer perut pun da mcm 4 org nyer perut kan.haha...


Pisau n garfu kat sini pun sedap gak kan..haha


nape bentuk fork n knife ni lain ek???(soklan bodooooo je kannn)..haha


acara menggosip2 yg x taw kesahehan ceritanyer...


walaupun ngah suffer mslh kebulur...tp tetap maintain cunnnn..haha





giiiitu la seadenyer...hihi

order 2 order nih n paling best de la sorang server kat c2 muke die sebijik mcm muka ex-husband member baik aku...Ex????pesal ex plak kan...hiiii malas aku nk bukak story jantan 2...buat darah aku menggelegak jer...

time 2 plak aku memang kebuloq (memanjang aku kebuloq kan..hahah)..pe lg, buruk lantak ler memasing...add tu add nih..haha xpe papa belanjer...memang aku kapak abes dak 2 siang td...belanje Big apple lg...naseb wayang full klu x memang nahas ler wallet dier....cerite sal wallet, td aku beli wallet baru kat 'House of Leather'.mule2 pegang kale hijau, tp oren pun nice gak....kbetulan de sale kan...tp aku mmg suke giler la wallet 2...luv at the first sight gitu...try tgok 2...


ni la cinta pandang pertama aku...


pas mkn ktrg plan nk tgok cite 'maut'...aku pun poyo2 je 'arini aku nk tgok btol2 xmo tutup2 mata,pe barang...haha'...last2 queue kat kaunter 2 da berlingkar2 macam ular...agaknyer la klu ktrg gigih gak line up, sampai turn ktrg tiket citer sume da abes kot...haha...then papa suggestd pg 'The Garden' tgok kat 'Signature GSC'


The Garden......

ooooi..menghalang pemandangan..

...harga jgn d cakap la berganda2 kan..RM20..tp peduli pe kan coz nk tgok nyer pasal n the best part is papa lg belanja...hehe..tp cite sume lama n spoil mood ktrg nk layan muvie...round2 then pg Midval semula...round2 pg Watson, beli 'Tako' yg best 2 and now is 1 of my feveret...heheh...then time da kuar dr midval 2 baru teringat pasal 'Big Apple'..haaaa aku sanggup pusing blk pg beli..hihi...cian papa aku keje kan ye...alah bila lg kan nk perabeh tuk memember...hikhik...



tengok pe de d dalam...???


jeng jeng....

after da kenyang2, ktrg pun berangkat le pulang ke s.alam yg ku sayangggggg.....

lentok lebey nampak papa nih..adeiiiii

pe pun arini memang ktrg hepiiii....kuar dating pun agaknye x sehepiiiii nih kot..haha...time kaseh papa....time kaseh yg x terhingga....

p/s:untung gak berkawan ngan org byk skandal nih...hihi

2 comments:

miss langsat said...

betul betul betul....mmg rabak kite kejekan poket papa tadi...syok gile aku..tp bukan la nk kejekan duit dia..tapi sbb rasa gak member blanje sakan kan...di saat2 duit aku kekeringan ni, bile rasa org blanja, perggghhhh mmg TERRRbaekk la...hehehe

thanks papa ek

haliarn said...

hahaha..aku rs bahagia yg teramat la semalam...xpe,dier de lg janji yg blom d tepati..stimboat and wayang...hahaha...