CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 22, 2009

Thesis Presentation...22nd April 2009


cakkkkk...eheeeee


finally ari yg d tunggu sudah tiba...arini 22nd april 2009, ktrg pun dgn jayanye present thesis ktrg yg selama ini amat menggusarkan hati dan perasaan (giler sastera..ahahaha)..1st presenter is Miza, second presenter is Wan Bayah n harus la aku no 3 nye kan...mlm td aku tido awal la gak..xde la stress sgt nak present tp sekali sekala rasa risau tu dtg coz teringat yg my 2nd panel tu Prof. Maimunah (ktrg panggil cikgu bhs inggeris coz time present dia bkn concentrate on the content tp dia concentrate on the grammer. haruslah aku berhati2 utk tiap patah perkataan yg kuar dr mulut aku nih..isk3)...slalunye klu exam ke test ke aku mmg akan tido kat sofa kat ruang tamu ni je..selang sejam mesti aku trjaga coz dok teringat kat cik munah tuh..ish3...pg2 lagi seawal 7.30am aku n miza da sampai kat fac (punyer la semangat). sorang2 sampai n masing2 da mcm tok bomoh..terkumat kamit mulut masing2...last2 pn Nadia sampai ngan pn Sabrina..owh tidakkkkk...aku mati2 ingat prof yg akan jd 2nd panel..adoiiiiii....tp ok la..pastu masing2 da relex..ahahah.. (begitu sekali penangan cik memon ek)....semuanye went smoothly and pas present start la sesi snap menyenap pictures....pn Nadia pun wat xtaw plak kan..harus la ktrg tunggang tebalik kat belakang tuh..al maklumla da pas present..ahahaha......tp jgn gumbira sangat cayang...this coming sunday is my 1st paper....pasni bersengkang mata n bertunggang langgang la plak baca buku nak exam...ahahaha..k la..tgok la rupe2 org yg lepas present pg td..gumbiiiiiira bkn main...



right after the presentation...wahhh..hehehe




kiss kiss...muah






ntah ape2 la kan..hihihi





alahai!!!!...ngeh3



bile da lama sgt mcmni la gayanye...kuikuikui

2 comments:

Anonymous said...

macam ada makna je gambar yg berdua tu..hihihi...

haliarn said...

xde maknanye.....kawan2 je....