CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 15, 2009

MAG n wet party...erkkk

hai all the bloggers..

entry kali nih ada special cket..sebab pe yek..sebab for the first time aku bole on9 kat kampong..horeyyyy..(jengka, braodband xble pakai..tp mlm ni ok plak...hehe..jengka da majuuuu)...this time aaa, i nak story pasal MAG (Malam Aspirasi Graduan)..actually dulu nama dia MPG (Malam Pra Graduan)..tapi tukar la nama dia pe pun, konsepnye tetap samaaaaa....boooringggg...dinner, performance, the best dress, the best student, the glamorous....lagi pe ek???..ah pe2 la kan..tp for me, malam tu lebey sesuai klu aku bagi nama 'Malam 50-50'...awat awat n awat?..haaaa....ni yg nak story nih...hati aku terbahagi dua (macam nak cite2 romantik je kan..hahha)..nak pg n xnak pg sama byk je...bl pg klas dgr ramai xnak pg, aku jd down n decided xnak pg jgk tp bl blk umah tgok dress...alahaii..nak pg yg sgt2 la plak...huhu..sbb tu la kul 10am ari MAG tu aku still 50-50 gak..tambah plak aku yg 'lalang..di tiup ke kanan aku ke kanan..d tiup ke kiri aku ke kiri'....hehe...last2 aku plak yg paling awal pg...kul 5.30pm aku n band nak perform da sampai sn..aku ni excluded dlm band tu..member2 je..org xdak sora...tepuk tgn je la kan..heheh...menyibukkan diri setting all the instruments n part paling best sempat la seround dua atas stage tu kan..biarlah org kata umpama katak memanggil hujan pun kan kan kan..hahah...malam tu berlalu dgn jayanya and gumbiranya...


suasana MAG tu.....


Band yg perform that nite...


dan aku yg suka masuk frame...ngeh3


ni da time balik kat Pelita Nasi Kandar, S.Alam....promote nampak..hehehe..muke memasing samada letih or terlalu kenyang..hahaha


walaupun aku 50-50 nak pg ke x...yg penting persediaan yg sempurna..harus lah aku vogue the vast kan malam tuh..hahaha


now aku nak cite pasal 'Wet Party'..hahah....tragik je kan tajuk pun...as we are in the last semester n going to graduate juz a couple of weeks, so ktrg pun wat la makan2...mula2 plan nak wat biasa2 je..tp berkonsepkan port luck..tp lain lak jadinye..byk la plak idea2 tambahan kan..hehe..party tu start kul 8.00pm...sume org da dtg n makanan pun byk x terhingga...al maklumlah..sume terer masak...masing2 nak tunjuk skill.heheh...termasuk la aku..tp yg x bestnye adunan aku tersalah ramuan...kuih aku buat baling dinding pun boleh tumbang..huhu..jatuh saham...makan2, karaoke pastu mandi pool (sbb mandi pool la ktrg panggil wet party tuh) n aku siap lemas kena tolak ngan zaid buncit dlm pool lg tu...pas mandi pool, naik atas umah mandi n makan lagik...pastu karaoke balik, main games, tgok DVD n the party last at 2.30am...then heading blk s.alam....pe pun memang enjoy la...


ni la antara kawan2 aku yg agak sengal sesuai la dgn aku..hehe


pose mesti 'dasyat ghiiiiler ler'...




aksi geli2 ajan n yoi...nak muntah aku tgok diorang ni lama lah...huhu



p/s: aku sayang korang....huhu...moga ianya menjadi memory kita semua yg terindah....

2 comments:

Anonymous said...

terkejut pokcik tgk anak2 main campur2 dlm kolma mandi tuh...:o
huhuhu...xpo lah!!! pandai la mung jaga diri...hahahah...

haliarn said...

xpo pakcik...sume da mcm adek beradek...hehhe