CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 18, 2009

Aiman and Fitra..oxoxo

waaa arini aku sungguh penatttt...akak aku blk bersama anak2 dia yg sentiasa menguji kesabaran aku...ish2....akak aku ada 2 org children yg very lovely, cute and sometimes very annoying me..huh....Aiman and Fitra (kak yong)...Aiman adik and Fitra (kak yong) is kakak...diorang 2 ni different taw..Aiman memang mulut dia non stop and kelakar n kak yong nih agak pendiam tp she's very close to me cause masa dia kecik2 aku yg mengasuh...so klu blk kg, harus la maklang dia dulu yg dia cari..ehehe...

selalunye umah aku kemas pagi je coz xde sesape nak menyemak..tapi blk je diorang...haruslah darab 8x aku mengemas kan..huhu...membebel tu aku x taw la nak darab berapa lak kan..memang aku pun jd talkative ngan diorang tuh..isk3...nanti anak2 aku mcmne la plak kan..kalau ada budak aiman nih, jgn harap la nak mengeram pg2 atas katil kan coz dgn suara kuat dia tu, dia akn mengganggu ketenteraman hidup anda...pg td aku buta2 je kena ngan dia...'maklang bangun, kalau maklang x bangun amir (dia bahasakan diri dia) tunggu kat pintu sampai maklang bangun'..hah ambik kau..x ke satu kampung dengar...isk3...malu sungguh beta...naseb ler maklang korang ni penyayang...choi la ayat.hahaha..penat la aku melayan diorang arini sampai x siap keje aku....tp naseb baik la diorang da balik..leganyaaaaa....tp sempat lg mendera laptop aku ngan gambar2 yg diorang kata cute giler tuh...huhuhu.....



Aiman and Fitra



aiii..umi pun nak masuk frame ke?..ish3



alamak maklang pun tersnap sekali daaaa








tomey kan....????






suke ati ko la Aiman......^_^



sume tergelak la ngan kerenah bdk aiman ni...




p/s: even diorang ni kecik2 lg...tp hakikatnye aku sentiasa jd mangsa buli diorang...mental n emosiku seringkali tercabar...huhu....

0 comments: