CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 27, 2009

ye ler..aku menjawab le nihhh....

1.Org luar sana x kenal kamu.Perjelaskan siapa kamu?

aku lah makhluk Tuhan yang tercipta yang paling seksi...hehe...idok le begitu rupenye...aku sorang yg hepi go lucky. ceria and easy going ngan org. flexible. x suke layan perasaan. bukan jenisan sesentap. x suka plan. suka kan surprises. gile cari duit. x suka argument. x suke semak2. x setia (opssss). independent. suke shopping. suke bersembang tp kekadang malas nak bercakap so diam je la. sporting. suka sembang mengarut2. degil...cite sikit2 suda la kot kan.....


2.Sikap kamu yang 'mantap'?

sikap aku yg 'mantap'???yg aku taw body je yg 'mantap..kehkehkeh...gurau2 je cayang...aku sgt committed ngan tugasan yg di beri...(kalo group assignment la..bukan main bersemangat lagi..)..satu lagi, aku punctual..kalau janji kul 8.00, so mesti la kul lapan jugak tibanye...


3.Sikap kamu yg sgt jelek?

adik2 aku cakap aku suke membebel and kalau diorang wat tatau je, aku mula nak mengetam batu (mencubit)..adik aku yg laki (Rohan) kata aku ni manja mengalahkan diorang dgn parents aku...ye ker???...nehi nehi....


4.Apakah gajet yg kamu sentiasa bawa?

handphone and sim card..erkkkk????


5.Dah berapa HP kamu pakai selama neh? Senaraikan brandsnya.Jenama HP yg sdg kamu gunakan skrg?

baru 3....Nokia yg butterfly tu...beli kat Summit Bukit Mertajam...pastu Motorola L6...beli kat Perangin Mall Penang...and now i'm using Nokia lagik coz Motorola aku wat2 biol..brand pe ye...ntah la..yang penting up sikit la dari Nokia Butterfly aku dulu.kuang3x...


6.Siapa bestfriend kamu?

cik miza, cik mira, cik nina, cik ila, cik dayah, cik rina, cik azzah, cik yah, en shafrin, en azhar, en sharul, en ajan, en ipin n bla bla bla.....


7.Siapa yg kamu syg selain family kamu?Kenapa kamu syg dia?

ermmm...perlukah and bagaimanakah aku nak jawab soklan ni?????


8.Lagi 10 tahun kamu jadi apa

seorang wanita yg berusia 33 tahun..isteri kepada seseorang..ibu kepada 4 org anak yg very cute2...businesswoman..


9.Kata-kata hikmah yg pernah kamu dgr & paling kamu suka?

banyakkkkk...salah satunye is 'what goes around comes around'...


10.Dlm blog kamu,suda ada berapa followers?

lebih dari 2 orang....kurang dari 10 orang...


11.Senaraikan followers yg kamu suka? (Tak kira kuantiti) Kenapa?

xde yang specific...sume pon boleyyy...


12.Makhluk Tuhan paling HOT mahu di Tag?

ramai...tapi diorang sume xde blog...pe lah..x patut...



0 comments: