CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 30, 2009

Thesis=x beshhh

malam ni hujan..besttt..1 suasana yg mmg aku nantikan dan amat teruja dgn kehadirannya..haha..tp aku skg ngah struggle siapkan thesis aku yg aku sendiri pun xtaw kurun ke brp akan siap..so, hujan la ribot mcmne pon n aku rs la best mcne pon, da xde maknanye...thesis ni la punye pasal..spoil my mood...nak x nak, aku kn siapkan by this week bcoz jumaat ni nk kn submit da...advisor aku ckp end of this month tp ngan selamber kodoknye aku n yg lelain anto jumaat nih..hehe..xpe...buat2 je mcm xde apa2 yg akan berlaku...selambe2x..walaupun aku mungkin di bebel oleh Pn Nadia Nora menggunakan loghat Sarawaknye yg slalu wat aku ketawa d belakang kengkawan aku (mintax ampunnnn) or d hamburkan kata2 sinis...aku sudah tdk pedulu...diulangi ye..aku suda tdk peduli...haaaaahaha..

tghari td aku pg Niko Hotel..interview....bkn interview keje tp aku yg interview manager tu..aku, aby and nani...ni keje cik Memon tu la....Khamis nih present...

dgr kata 5 april ni ktrg nye MPG...alahaiii...awat la x habaq awai2...mn la sempat nk cari baju...gaji x dpt lagi wey..kejam2...aku baru berangan nak jd Rani Muhkreje x pon Kajol....huhu..mcm nak kena pakai baju kurung je....huhu...

da sejam aku mengguling2 kan diri akibat tensen n da malas nk mengadap laptop..lagu hindustan aku da 28 kali dok ulang (hiperbola betol)....so skg kn la sambung keje balik...adoiiii...seksa jiwa raga aku....huhu...

*da 8 kali minum nescafe...mata aku tetap nak tutup gak...mengantokkkkkkkk!!!!!!!

0 comments: