CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 20, 2009

aku, kete and berangan...

huuhu..kepalaku pening..arini tido 3 jam je..mlm semalam dlm kul 10.30pm tetibe lak zaid call soh tolong diorang potong form tuk investment game ktrg ari esok n ari ahad..sekarang aku ngah layan OIAM lu (da jadi mcm fanatic la plak kan.huhhu) then tido coz sok awal2 pg kul 7.30am da kena ada kat faculty..ape lah..cuti2 pun kena bangun awal ke...adoiii..ni yang den lomah nih....berkampung gak la aku n the geng kat umah dia sampai kul 2.15am n kul 2.30am sampai umah n terus kebabooo tidoq..kruh2.....da pagi tu..kul 5.30am aku da kena bangun coz kul 6.30am da kena ada kat Pulapol KL..keja la plak kan.huhu...tp kejap je..10.30am aku da balik Shah Alam....tp kepala tetap biol la kan.harus la...ni yg aku nak cite...time kat Pulapol tadi, 1st time aku tengok kete PDRM baru..org lain maybe da lama taw tp aku baru je taw td..lambat tol la kan...ada 15 semuanya..25/03/2009 will be launched...so, cuba teka kete pe????hehe...



..............................


ermmm????......



Jeng jeng jeng....Mitsubishi Lancer Evo...Lajuuuu..aku memang dok berkeliaran je keliling kete2 tu..teruja...kakaka...rasa nak offer diri kat abg2 polis tu nak test drive kan..kalau la.....huiiiii mimpi beb mlm nih...




ni la suku daripada bebudak yg keje pagi td..


Pautan: ni la kete idaman aku...impian aku, once da keje, aim aku is dapatkan sebijik macamni.....aminnnn


0 comments: