CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 5, 2009

esok p rawang...pe yg syok sgt kan pg sn 2....???xde pe pun.cuma rs lama da x pg melawat pakteh aku n sepupu2 aku yg chumel2 tu...xmo la di cop 'sudah melupakan mereka' kan..maka oleh yg demikian, berangkat la aku ke sana ptg sok....selamat jalan...aku plak yg mengucapkannye...hihihi...

mcm biasa aku sedang malas nak wat thesis aku nih....xkan nak mencarut lg kan mlm ni...huhu...xpe2..aku sedang bersabar and motivate diri aku...tp mcmne nak motivate diri aku???tido ke?...hehe..xble2..siang td aku da hentam tido sampai x hengat2..xpe2..relex lu...bkn nk rushing ke maner2 pown kan...ye la 2..bukan sok da nak kn tunjuk kat pn. nadia kerrrrr...xpe2..tarik nafas hembusssssssssssssssssssssss....arghhhhhhh...







0 comments: