CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 20, 2009

what was done is undone...

susahnye nak menahan perasaan..perasaan pd org yg paling kt sayang...jika perasaan kt d hargai, ianya tidak ada apa yg susah..betol kan..??tp yg terjadi padaku sebaliknya...x nak contact dia..bkn sebab aku marah..tp untuk apa aku lakukan semua itu?..sia-sia bukan?..jadi biar la ia terus begitu...kisah aku dan dia sudah lama berlalu..mengapa aku masih cuba membina kembali impian yg sudah hancur....dia juga sudah d punyai..sinar harapan buatku makin pudar..biar la sinar itu terus malap dan aku juga berlalu pergi dgn kenangan-kenangan itu......

2 comments:

miss langsat said...

rilek na...buat ape nk pk lg..bia je...member ramai kan..sume tu substitute tu..dont wry la

haliarn said...

2 la pasal...aku arap de hikmah d sebaliknya...semoga ada sinar menantiku d hadapan..