CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 17, 2008

Hiperbola........

Boringnyeee arini....mlm td hsmate aku beli magazine 'Pengantin'....al maklum la org nak naik pelamin...huhu..syok gak aku m'belek2 magazine 2. oxoxoxoxo...

Setiap org de impian untuk hari bersejarah masing2. aku.....hehe..Hiperbola....huhuhu..aku nak jadikan hari bersejarah aku 2 smthing yg x kan d lupakan sampai bl2..hehe..aku ni suka hindustan. org kata..org yg suka layan hindustan ni kuat berangan..hidup seperti terbang d angkasa..hehe..memang pun. begitu la aku..klu aku kan, aku nk wat aku nyer wedding ala2 film hindustan agak2 possible x?hiiiii...siap de menari2..uiii meriah beb. at least mcm lagu nih...



time 2 aku pakai baju kale maroon n si dia pakai baju kale itam..de glitter cket.fulamak...ahiiii...yang join menari 2 membe2 sekelas aku.x kira la bdk2 diploma ke degree ke. miza, ina, reen, dayah, baiti, zaid, nazriq, ipin n bla bla bla...tp mcm x cukup la...xpe aku tambah lg. classmate skola menengah n rendah aku join pun gempak gak...su, opit, gibam, apis, qayyum, amoi, alin, mas n bla bla bla.tp yg menari d barisan hadapan is member2 nakal aku ms kecik2 lu...hoho (refer to cerita selepas hujan)..hahaha..bergelek la korang sume...kalau jadi la...huuuu gempak abes wedding aku...setahu aku,xde lg la org wat wedding mcm 2 tp yg berangan mcm aku 2 ada la kot.hehe..xpe..aku akan cuba realisasikan wedding impian aku 2..hihi..t klu jd aku akn pos dlm blog aku nih..huhuhu

0 comments: