CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008

Layannnnnnnn....

CINTA DI UJUNG JALAN

setiap titis air mata ku...
telah ku beri untuk kisahku...
mengerti..tapi x d mengerti...
cinta ku tlh di ujung jalan...

setiap kata dari bibirku..
kadang x sama dalam hatiku...
tersenyum...dalam hati menangis..
cintaku tlh di ujung jalan....

aku sangat mengenalmu...
aku juga cintaimu....
tapi kau x pernah...
ada pengertian...
ku senang ku sedih...
kau x mau tahu...

aku sangat mengenalmu...
dulu kau x begitu...
kau bintang d hatiku...
jadilah yg ku mahu...
ku senang ku sedih..
kau ada denganku....

ku mengerti kau apa adanya...
begitu pun ku mau darimu...
kau taw rasanya di abaikan...
cintaku telah d ujung jalan....

aku sangat mengenalmu...
aku juga cintaimu....
tapi kau x pernah...
ada pengertian...
ku senang ku sedih...
kau x mau tahu...

aku sangat mengenalmu...
dulu kau x begitu...
kau bintang d hatiku...
jadilah yg ku mahu...
ku senang ku sedih..
kau ada denganku....

malam ni aku nak jiwang sikit..aku nk bercerita tentang hubungan antara dua jiwa....rasa mcm kelakar la plak coz this is not my interest.heheh...tp nak try gak..kt tengok pe ye hasilnye..ngeee..

Firstly, aku nk tabik spring la for those yg berjaya mempertahankan cinta mereka sampai bertahun2..bukan sume org mampu..only selected people could do it..aku????mestilah antara golongan yg x terpilih.harharhar...aku x dilahirkan dengan bakat tersebut tp pe pun aku bersyukur kerana dapat hidup dgn sempurna...ok back to the topic...(scroll down)...

Lagu kat atas....?..mesti korang tertanya2 pe la pekdahnye lagu 2 utk aku...actually lagu 2 first aku dgr time aku practical dulu...x pyh la mention aku practical katne kan.segan r plak..huhu.. (Jerejak Resort and Spa...p/s:rahsia taw..kuikuikui)..once aku dgr je aku rs terusik sgt ngan melodi dier..then baru la aku amati satu persatu liriknye...bila da degree baru la aku terpikir nak cari lagu 2 (slow pace cket.heee)..

setiap kata dari bibirku..
kadang x sama dalam hatiku...
tersenyum...dalam hati menangis..
cintaku tlh di ujung jalan....

aku sangat mengenalmu...
aku juga cintaimu....
tapi kau x pernah...
ada pengertian...
ku senang ku sedih...
kau x mau tahu...

2 rangkap lirik ni buat aku rasa tersentuh sgt..if i'm in her shoes...i will definitely feel the pain...sakitnye rasa di dada..sesak nafas bila apa yg org lihat bukan la diri kita yg sebenar.purak-purak..huhuuu.bila hanya kita yg mempertahankan perhubungan itu..adussss...hubungan tersebut x mungkin ke mana...setuju?


Aku ni bukan la terer sgt nak cite bab2 ni..tp experience grows me up..dalam x reti x reti becinta aku ni pun, xde la sampai x penah experience perasaan 2. tp mcm aku ckp awal2 td..i'm not the kind of girl who is rewarded by that kind of talent..oxoxo..my past experience is some sort of try and error laaaa..opsss..ni da mcm nak cite kisah aku la plak..hoho..ok focus focus...

Kekadang kan..bila aku duduk-duduk (kalau kata lepak-lepak..macam aku ni suka sgt buang masa..hehe), aku suka la gak berfikir...pe yg m'buatkan seseorg 2 setia pada seseorang 2..actually soklan aku ni x lah pelik and susah sgt pun nak jawab..tp bg org mcm aku ni...huiiiii susah beb..mungkin.....jawapannye de pada hati.hati kene ikhlas and jujur...satu lagi word..kesetiaan..2 la agaknye yg d miliki oleh sang pencinta 2..aku ni ble agak je la..hihihi..

Kalau nk bercerita pasal ni...tahun 2020 pun x abes kan...so i think...i nak stop takat ni da la..nanti next time bl datang angin jiwang aku,aku akan share byk lg kay...n skg..ni la hasil yg kt sm2 nk tgok td...so,rating star untuk aku agak2...1,2,3,4,5....?..3?..hehe..xpe..aku terima seadanyarrr...peace no war!!!



0 comments: