CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 16, 2008

adeiiih.....

Td pekena nasik lemak kat sec 18...layan gak...okay la.nak lepas2 gian kan.hehe...siang aku diet.nekad x nak makan..time malam aku da surrender..makan nasik lemak tuh..di kala jam 10 mlm...gilerrrrr...lalang tol aku nih...adeiiiih.

Nape la aku rs blog aku ni x semenggah je...cam @#$%&@ je...ayoiyoiyoi...'xpe..slow2 la kayuh..t lawa la 2.'...hati aku berkata..jantung aku plak cakap..'ahhh sudah la.x payah la beria sgt.ko tu hangat2 taik ayam candu je..pasni ko wat xtaw je kat blog ko nih.' limpa plak mencelah..'yang ko nak down kan si budak hali ni nape jantung?'..pankreas pun sokong kata-kata limpa 2...usus naik rimes..'kang aku belit sume kang'.. jari-jariku yg montok pun bersuara..'korang yg xde kn mengena ni bising pe ke hal..aku yg dok menaip ni relex je kot'...akhirnyeeee mulut pun terkumat-kamit.bukan ngah m'jampi tp bercakap.ahehe...'Hali..ko ni da sewel ke..pe bendeee yg ko ngarut nih...sejak bila organ2 ko bercakap..adeiiiih?'

moral of the story: bila da pepagi nih, hal-hal sumpama ini adalah normal...wakaka...
nak tido tp xble lelap..nak menaip tp xde idea..pe yg aku taip ni just straight away dr jari..tekan je pe yg nak d tekan on the keyboard...n tadaaaa...ni la hasilnyee...ngarut...adeiiih..

0 comments: